torsdag 2 oktober 2008

Torsdag 2/10-08

Idag hade vi hanledning i halvklass. Då fick alla berätta hur långt de kommit och vad de skulle göra. Detta känndes som ett väldigt nyttigt "möte" man fick ta del av vad de andra håller på med. Och jag insåg att jag själv kommit en bra bit på vägen trotts att jag inte kommit till produkten ännu. Jag fick även respons på det jag gör, vilket kändes positivt och man vart mer inställd på att jag gör rätt sak.
Under "mötet" kom vissa saker upp som jag inte tänk riktigt på innan. Pengar frågan, jag har/hade tänkt stå för kostnaden själv, eftersom jag inte ser det som något större problem och jag gör detta för att det är kul. Men de andra grupperna pratade om hur man kunde få pengar, vilket jag visste att man kunde få. Men nu ska jag nog ändå lämna in kvitto när allt är klart och se om man kan få tillbaka iaf en liten del.
Mycket mer kom jag inte att tänka på undermötet, förutom att hanledning är bra att ta.
Så efter mötet, tog jag hanledning. Och sa de frågorna som jag ställde mig lektionen innan, när jag fått svaren av Erika.
Vi kom då fram till att jag ska ta det som jag tycker verkar roligast. Det jag "brinner" mest för.
Och det blir den innre uniformen jag ska satsa på, eftersom den är mer fri. Om jag tar den kan jag göra exakt som jag vill. Men vi sa även det att om jag får tid över och blir klar i tid så kan jag göra en yttre.
Så nästa gång ska jag börja kolla på ideer hur det kan komma att se ut.Jag tror jag ska använda mig av ett tema, så det finns någon rödtråd i det hela.

Inga kommentarer: